Wybierz język
Vikingowie! 1 i 3 maja mamy wolne od telefonów. Jeśli chcecie porozmawiać, zapraszamy w pozostałych dniach. Przez cały czas możecie do nas napisać na: helpdesk@mobilevikings.pl.

Pomoc i wsparcie

Subskrypcja

Jak ponownie aktywować Subskrypcję?

Jeśli Subskrypcja została wyłączona, to możesz do niej wrócić w dowolnym momencie, wybierając przy tym taki jej wariant, który jest dla Ciebie najlepszy. Kolejnym krokiem jest zdefiniowanie metody płatności (wyrażenie zgody na cykliczne odnawianie oferty z Twojej karty płatniczej) oraz opłacenie pierwszego doładowania. Po tym, gdy płatność przebiegnie poprawnie, oferta subskrypcyjna zostanie ponownie aktywowana.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   3 z 5 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie